::     servicii IT complete     :: ::     solutii integrate     :: ::     consultanta     ::
Servicii
Produse
Hosting
Proiecte
Marketing
Publicitate
Internet
Parteneri
Legaturi
Contact
eMAG - Dante International furnizor echipamente
... solutii complete
Catalogul in imagini
al site-urilor din Romania
> grafica, DTP, machetare" style="font-size:10px;color:#0044ff;text-decoration:none;"> indiVISUAL design
grafica, DTP, machetare
TriCompGrup executie si montaj instalatii climatizare
::     flash news     ::

Termeni Comerciali si Termeni de Garantie

Termeni Comerciali

  • In cazul componentelor care nu sunt insotite de drivere, pentru instalarea acestora se va percepe o taxa de 5 EUR/driver.
  • Responsabilitatea privind licentierea software-ului revine clientului.
  • Pentru deplasarea suplimentara la sediul clientului pentru preluare/predare echipamente se percepe o taxa de 15 EURO in cazul in care sediul clientului se afla pe raza mun. Bucuresti.
  • Preturile serviciilor se pot modifica fara notificare.
    Va rugam sa ne contactati pentru confirmare.
  • Tarifele sunt exprimate in EURO si includ TVA. Plata se va efectua in LEI, la cursul B.N.R. din ziua facturarii. Plata se poate face prin ordin de plata sau in numerar. Valoarea contractului pentru 1 luna nu poate fi mai mica decat tariful pentru 1 calculator personal.
    In cazul in care plata se va efectua in avans pentru 12 luni, DsA DiGiTaL Marketing ofera o reducere de 10% din valoarea totala a contractului. In cazul platii anticipate pentru 6 luni, reducerea este de 5%.
Serviciile incluse in abonament se presteaza la sediul clientului. Serviciile se vor presta in zilele lucratoare, o data pe luna, intr-o zi stabilita de comun acord. Abonamentul se poate extinde astfel incat serviciile sa poata fi prestate de mai multe ori pe luna prin adaugarea unui procent suplimentar de 75% din tariful de mai sus pentru fiecare zi de prestare suplimentara.
Pentru toate serviciile prestate de catre DsA DiGiTaL Marketing ,
se ofera garantia legala. Responsabilitatea pentru software-ul utilizat si licentierea acestuia revine exclusiv abonatului.

^ TOP ^

Obligatiile DsA DiGiTaL Marketing:

  • Sa asigure garantia lucrarilor.
  • Sa garanteze confidentialitatea tuturor datelor clientului, inclusiv a configuratiilor sistemelor ce fac obiectul contractului.
  • Sa sesizeze clientul daca echipamentele IT sunt utilizate in mod necorespunzator.

Obligatiile clientului:

  • Sa puna la dispozitie numai software licentiat.
    DsA DiGiTaL Marketing isi declina orice raspundere in cazul in care clientul utilizeaza software nelicentiat.
  • Sa puna la dispozitia agentului de service echipamentele ce fac obiectul interventiei la momentul stabilit de comun acord. In caz contrar se va percepe o taxa suplimentara de 15 EUR/ora de intarziere.
  • Sa isi asume responsabilitatea la alegerea aplicatiilor (inclusiv sisteme de operare) ce vor fi instalate fata de eventualitatea unor incompatibilitati ce nu revin echipei DSADM.
  • La predarea echipamentului in vederea realizarii operatiilor de service, clientul este obligat sa isi salveze datele.
  • Echipa DSADM nu raspunde in eventualitatea pierderii datelor in timpul acestor operatii daca nu i-a fost solicitata efectuarea operatiunii de salvare a datelor.
^ ToP ^

Termeni de Garantie

  • (1) Garantia se acorda exclusiv clientilor directi ai s.c. DsA DiGiTaL Marketing s.r.l. , aceasta din urma nefiind raspunzatoare in fata tertilor.
  • (2) Conditiile de garantie asigurate sunt in conformitate cu OG 21/92 si HG 394/95 si sunt executate conform standardelor: STAS 10307/75, STAS 109011/77, STAS 8509-14/80, STAS 8393/81, STAS 6535/83, STAS 6692/83, STAS 6705/90, STAS 60950/95, SR EN 60529/95.
  • (3) Toate interventiile efectuate de DsA DiGiTaL Marketing se inscriu in FISA de INTERVENTII aferenta fiecarui sistem, echipament, accesoriu ori produs software. Fisa de Interventii prevede o garantie minima de 1 luna in conditiile respectarii intocmai a prevederilor DsA DiGiTaL Marketing si in concordanta cu specificatiile furnizorului ori a producatorului respectivului sistem, echipament, accesoriu ori produs software. Fisa de Interventii trebuie insotita obligatoriu si de documentele aferente respectivului sistem, echipament, accesoriu ori produs software.
  • (4) Termenul de garantie acordat interventiilor hardware:
    • (a) 6 luni
      . Sisteme - unitatea centrala (se va emite o anexa care va cuprinde lista cu denumirea generica a tuturor componentelor, producatorul, seria de fabricatie si interventiile efectuate, atat software cat si hardware.)
      . Monitoare
      . Placi de baza
      . Carcase
    • (b) 3 luni
      . Hard-Disk Drive
      . Procesoare
      . Memorii
      . Placi video
      . CD-ROM, CD-RW, DVD
      . Fax modem
      . Placi de sunet
      . Placi retea
      . UPS
      . Boxe
      . Floppy disk
      . Hub-uri, switch-uri
      . Imprimante
      . Surse PC
      . TV Tunere
      . Camere video
      . Security cards
      . Tastaturi, mouse
  • (5) La solicitarea garantiei trebuie sa prezentati articolul/echipamentul impreuna cu documentatia tehnica aferenta (carti, dischete, CD-uri) precum si ambalajul in care a fost livrat (dupa caz), mentionand in scris defectul constatat. In cazul solicitarii nejustificate a garantiei (inclusiv pentru defecte datorate utilizarii necorespunzatoare) ne rezervam dreptul de a cere contravaloarea manoperei de investigare si reparatie (tarif: 15 euro/ora). Ne rezervam acelasi drept si in cazul in care articolele/echipamentele nu vor avea etichetele sau sigiliile de garantie intacte.
  • (6) Clientul este obligat sa respecte instructiunile de utilizare ale articolelor/echipamentelor ( calculatoare si/sau dispozitive auxiliare ori componente ) , conform indicatiilor tehnice date de furnizor sau de producator in manualele de utilizare si tot odata sa respecte indicatiile de utilizare si intretinere furnizate suplimentar de catre DsA DiGiTaL Marketing .
  • (7) Utilizarea necorespunzatoare a echipamentelor (modificari nepermise, fortarea parametrilor in scopul maririi performantelor, folosirea unor prize fara impamantare, expunere la socuri mecanice sau electrice, umezeala, temperaturi execesive) precum si indepartarea sigiliului aplicat atrage anularea garantiei acestora. Clientul este obligat sa protejeze toate echipamentele si accesoriile de socuri mecanice, electrice, umezeala si temperaturi excesive.
  • (8) In cazul in care nu este specificat altfel in contract, s.c. DsA DiGiTaL Marketing s.r.l. nu isi asuma raspunderea pe perioada service-ului pentru informatiile stocate pe Hard-Disk Drive, atat in situatia in care acestea sunt defecte separat cat si in situatia in care acestea fac parte dintr-un sistem. Clientul are obligatia de a salva informatiile importante inainte de a solicita interventia dca nu este specificat altfel in contractul de prestari servicii pentru intretinere Hardware ( inclusiv intretinere Hardware si Software ).
  • (9) DsA DiGiTaL Marketing va efectua operatiunile de service in termen de maxim 10 zile lucratoare de la receptia articolelor/echipamentelor. Daca nu se poate remedia defectul/defectele, iar durata de nefunctionare depaseste 10% din termenul de garantie se va recomanda schimbarea articolelor/echipamentelor sau, la cererea clientului, se va restitui contravaloarea interventiei ori a abonamentului dupa caz.
  • (10) In cazul in care echipamentele lasate la sediul DsA DiGiTaL Marketing in vederea efectuarii unor interventii sau in garantie nu sunt ridicate in termen de 90 de zile de la data efectuarii reparatiei, acestea devin proprietatea DsA DiGiTaL Marketing.
  • (11) Livrarea serviciilor sau a produselor se poate face fie direct, prin ridicarea acesteia de catre client de la sediul DsA DiGiTaL Marketing, prin delegat imputernicit, fie prin expeditie (mesagerie sau prioripost). In cazul expeditiei, costul transportului cade in sarcina clientului, iar contravaloarea va fi inclusa in valoarea facturii. DsA DiGiTaL Marketing nu raspunde de intarzierile survenite in timpul transportului si nici de orice deteriorare sau lipsa a vreunei componente ori echipament prevazuta in lista anexata ( fisa de interventie ) daca ambalarea s-a efectuat in mod corespunzator si in concordanta cu specificatiile producatorului.
  • (12) Indiferent de modalitatea de livrare, clientul are obligatia de a verifica existenta tuturor actelor aferente interventiilor ori tranzactiei, lipsa acestora generand neacordarea garantiei. Orice neconcordanta cu privire la actele aferente interventiilor ori trannzactiei va fi precizata furnizorului DsA DiGiTaL Marketing in maxim 3 (trei) zile lucratoare.
  • (13) Interventiile asupra articolelor, echipamentelor, sistemelor si produselelor software respecta specificatiile din declaratiile de conformitate emise de furnizorii respectivi in baza documentelor de la producatori (acestea fiind puse la dispozitie de catre producatori).
  • (14) Conditiile de garantie fac parte integranta din documentele oficiale incheiate intre DsA DiGiTaL Marketing si client, iar prin semnarea facturii fiscale, clientul declara ca a luat la cunostinta prevederile acestor conditii.
    ^ ToP ^
 
© DsA ::: martie 2005
DsA DiGiTaL Marketing - toate drepturile rezervate